zanzel

Alla inlägg under juli 2011

Av sanna - 14 juli 2011 11:09

jao hur svårt kan det vara att hitta ngt  aja jätte svårt tydligen    bye bye mst dra nu hej  då

Av sanna - 13 juli 2011 22:26

..... ro(båten) .   Hej hej   jag ska börja med det ksk inte sså jätte roliga men även i dag så var jag i tavelsjö men bara en liten stund sen så var jag  hemma( eller assåjag var med Amanda )(en kompis)   vi for iväg med båten (jag fick inte andvända motorn och jag/ vi skulle isåfall ro till tavelsjö ''tvärsöver  sjön'' '' jätte långt enligt mej men aja  det gick ksk inte så jätte bra  men vi tog oss till och från tavelsjö det tog 3 timmar och 20 minuter  åååh kommer bilder sen asså vi tog varsin åra men asså vårat sammar bete var ksk inte det bästa

  bloggar mer sänn byebye


Av sanna - 13 juli 2011 22:26

..... ro(båten) .   Hej hej   jag ska börja med det ksk inte sså jätte roliga men även i dag så var jag i tavelsjö men bara en liten stund sen så var jag  hemma( eller assåjag var med Amanda )(en kompis)   vi for iväg med båten (jag fick inte andvända motorn och jag/ vi skulle isåfall ro till tavelsjö ''tvärsöver  sjön'' '' jätte långt enligt mej men aja  det gick ksk inte så jätte bra  men vi tog oss till och från tavelsjö det tog 3 timmar och 20 minuter  åååh kommer bilder sen asså vi tog varsin åra men asså vårat sammar bete var ksk inte det bästa

  bloggar mer sänn byebye


Av sanna - 12 juli 2011 23:26

  sååååå söööööt :) :) <3<3<3

Av sanna - 12 juli 2011 23:26

  sååååå söööööt :) :) <3<3<3

Av sanna - 12 juli 2011 22:45

hejhej jusst nu så sitter jag och planerar morgon dagen (heh min stavning)ksk blir det tavelsjöö då med(jaopp trorligast)...


kom nyss hem ifrån tavelsjö (igen) men nu så var jag hemma hos elin... :)

eller ja Ella,wilma &jag var där och vi såg på film(vi hade i allafall tur med ädret 2)

sen så for vi upp på byn(hem till Ella) och efter som att det regnade så for vi in och såg på tv   ( heheh lite enformigt men aja) och då när vi  såg på plastik kerurgerna (stavning) så kom ellas söööta kisse(kattunge) ozzy (stavning igen hehehh är inte den bästa på att stava men aja )  upp till mej och somnade ''jag han fota'' ''eller asså han vknade när jag fotade'' men aja bilden kommer upp snart  i ett nytt inlägg :)  aja sen så hämtade pappa mej och  nu så sittar jag och chattar med bässta ellen( min bästis)

på facebook  och chattar lite på msn  :)    hejdå  lägger in bilder sen  :) :)  hejdåå KRAAM

Av sanna - 12 juli 2011 22:45

hejhej jusst nu så sitter jag och planerar morgon dagen (heh min stavning)ksk blir det tavelsjöö då med(jaopp trorligast)...


kom nyss hem ifrån tavelsjö (igen) men nu så var jag hemma hos elin... :)

eller ja Ella,wilma &jag var där och vi såg på film(vi hade i allafall tur med ädret 2)

sen så for vi upp på byn(hem till Ella) och efter som att det regnade så for vi in och såg på tv   ( heheh lite enformigt men aja) och då när vi  såg på plastik kerurgerna (stavning) så kom ellas söööta kisse(kattunge) ozzy (stavning igen hehehh är inte den bästa på att stava men aja )  upp till mej och somnade ''jag han fota'' ''eller asså han vknade när jag fotade'' men aja bilden kommer upp snart  i ett nytt inlägg :)  aja sen så hämtade pappa mej och  nu så sittar jag och chattar med bässta ellen( min bästis)

på facebook  och chattar lite på msn  :)    hejdå  lägger in bilder sen  :) :)  hejdåå KRAAM

Av sanna - 12 juli 2011 22:45

hejhej jusst nu så sitter jag och planerar morgon dagen (heh min stavning)ksk blir det tavelsjöö då med(jaopp trorligast)...


kom nyss hem ifrån tavelsjö (igen) men nu så var jag hemma hos elin... :)

eller ja Ella,wilma &jag var där och vi såg på film(vi hade i allafall tur med ädret 2)

sen så for vi upp på byn(hem till Ella) och efter som att det regnade så for vi in och såg på tv   ( heheh lite enformigt men aja) och då när vi  såg på plastik kerurgerna (stavning) så kom ellas söööta kisse(kattunge) ozzy (stavning igen hehehh är inte den bästa på att stava men aja )  upp till mej och somnade ''jag han fota'' ''eller asså han vknade när jag fotade'' men aja bilden kommer upp snart  i ett nytt inlägg :)  aja sen så hämtade pappa mej och  nu så sittar jag och chattar med bässta ellen( min bästis)

på facebook  och chattar lite på msn  :)    hejdå  lägger in bilder sen  :) :)  hejdåå KRAAM

Presentation


hejhej ni får ställa hur många frågor ni vill jag blir bara glaad :) och kommentera gärna

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vilken av twilight böckerna är bäst???
 om jag kunde drömma
 när jag hör din röst
 ljudet av ditt hjärta
 så länge vi båda andas

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

lite blandat

bilder

Bilder

Bilder

               ehehe söööt


Skapa flashcards