zanzel

Alla inlägg under augusti 2011

Av sanna - 16 augusti 2011 20:48

ehm asså rubriken stämmer inte riktigt men aja spela roll.... åååååh asså det är bara 5dagar kvar till skolan  åååh asså borde inte sommar lovet vara längre aja inte lönt att tänka så nu det är ju inte slut än...:(    edit sov över i från igår till idag (vi hade jätte kul!!!)   men aja sen så typ fotade vi och massa anat  och nu så har jag nyss kommit hem i från fotbollsträningen ;/   hmmm a det ä typ min dag  ... kram hejdå ':)


Av sanna - 9 augusti 2011 23:10

hejsanhejsan  jag har arit på nolia nu och 


städat (men inte bara städat) jag har ju lixoom varit med kompisar(emma,issa,irma,ellen,jessica,a-s ja o massa fler) och vi har haft jätte kul!! sen så for jag hem och har haft träning med hissjö(11'a manna)  det vaar riktigt najznajz sen så har jag typ inte gjort så mke  mer

aja    bloggar mer ngn annan dag

   här är min och edits ( http://edits.bloggplatsen.se     aja det är min studsmatta med pressening på och där inne  sov vi i 2-3 nätter kommer inte riktigt i håg  men aja riktigt najz faktist

Av sanna - 4 augusti 2011 17:01

chacha har jusst kommit hem i från stan med ellen  (bäääästiiiiizzz)

vi skulle ha varit med karin men hon fick inte skjuts   så hon komm inte när jag var med sen så for jag hem med pappa och nu ska jag äta midddag,,,,,  typ korv o ngt   sen ska jag fara till tavelsjö och kolla på när jag skulle ha haft träning men det blir inte så så jag bara kollar ist   men det kan oxåå hända att jag kollar på pojkar 4-6,s match       :)     alltid kul att kolla på matcher  :)

   aja nu så ska jag äta   :) hej då :)  bloggar mer sen  :)

     jag o freja :):)  aja hejdå :) :)

Presentation


hejhej ni får ställa hur många frågor ni vill jag blir bara glaad :) och kommentera gärna

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vilken av twilight böckerna är bäst???
 om jag kunde drömma
 när jag hör din röst
 ljudet av ditt hjärta
 så länge vi båda andas

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

lite blandat

bilder

Bilder

Bilder

               ehehe söööt


Skapa flashcards