zanzel

Alla inlägg under februari 2011

Av sanna - 26 februari 2011 21:04

det finns verkligen ingen bra i melodifestivalen  i år   !!!!!!!




Av sanna - 24 februari 2011 17:56

åååh vad skönt att vi ska vara lediga i morgon!!!

Av sanna - 23 februari 2011 16:12

jaaaaaaaaaaaaaa jag kom in på musikklass   det ska bli jätte kul                ååh jag är så himmlasuper super glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av sanna - 21 februari 2011 20:09

heej nu har jag nyss kommit hem i från min fotbollsträning det var riktigt kul '

Av sanna - 16 februari 2011 06:54

ååh nu är det språkval (tråkigt)      



Av sanna - 14 februari 2011 18:13

heej i dag så for jag och två av mina kompisar til stan kl 2 för att kolla om vi tar oss in på musikklass!!??    jag tyckte att det gick ganska bra lr alla tyckte att det gick ganska bra          när man skulle  komma in i rummet såfick mn sjunga sov du lilla vide ung och en egen låt och jag valde apologise    med pixie lott tror jag att det stavas    det var jätte kul man fick åsså spela piano,gitarr,trummor och bas!!

det var riktigt kul och nu så ä jag  hemma och bara väntar på om jag  kom in lr inte 




det ska bli jätte kul och få se vad som händer 


glad alla  dag!!!!!!!!



kram   

Av sanna - 14 februari 2011 18:11

glad alla   dag         

Av sanna - 12 februari 2011 16:59

tjaaa jippi nu är det  lördag i gen och då får man äta godis !!!!!!!!!!!!!   .



som typ vanigt så sitter jag och äter godis framför tv:n och ser på Twilight!!!!!!!!!!!!!!!!!!  det är bara bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!                                             






'just nu så har jag pausat och satt mig vid datorn.




har nyss ätit middag   hemgjorda köttbullar och mackaroner!!!!!det var jätte gått !!!!!!




kram   

Presentation


hejhej ni får ställa hur många frågor ni vill jag blir bara glaad :) och kommentera gärna

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vilken av twilight böckerna är bäst???
 om jag kunde drömma
 när jag hör din röst
 ljudet av ditt hjärta
 så länge vi båda andas

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

lite blandat

bilder

Bilder

Bilder

               ehehe söööt


Skapa flashcards