zanzel

Alla inlägg under maj 2011

Av sanna - 19 maj 2011 20:56

sry att jag inte har bloggat på ett tag lovar ska ändra på det :)   jusst nu så har jag ganska tråkigt  men jag är inne på fb=facebook så det är lite roligar och jaa blogga är ju jätte kul det med i dag så har vi haft typ slöjd och teknin hela dagen :)

kul  !!!  eller jag ksk borde berätta vad som hände i morssää !!


Det var när jag vaknade som allting var bra men sen så när vi satte oss i bilen som det började bli konstigt   först for vi och hämtade upp grannarna (detas barn) och sen så sa mamma och alla andra i bilen att vi tyckte att det lät konstigt men ingen fattade vad vi körde nässtan halvvägs innan mamma stannade och kollade var det var som var fel hon gick runt hela bilen och när hon kom till högra bak hjulet så var all luft ute så jaah vi klev ut ur bilen och gick nässtan hela vägen till skolan men sen så kom några som bor i samma by som och frågade om vi  ville åka så vi satte odd i bilen och fick åka   ( jippi slippa att gå)  om du som hjälpte oss läser det här så är vi jätte TACKSAMMA FÖR HJÄLPEN !!! .


och jaa sen så tog vi ju bussen hem efter skolan och när vi kom hem så gick jag och hoppade studsmatta med en kompis  heheh...



måste gå nu hejdå  ://KRAM :)  

PS.i morgon kommer några bilder i från skolan och stan (( längtar till kulturnatta))((på lördag)) .DS


Av sanna - 1 maj 2011 22:23

hej det var en stund sen jag bloggade men jag har försökt att hjälpa en kompis med hennes blogg,det har typ inte gått så bra  men efter som att hon har gjort en på en annan blogg sida som jag inte vet lika mycket om, men sen kom jag på att jag kunde göra en på den blogg sidan också så nu har jag 2 st bloggar ni får gjärna kolla in den bloggen också  http://lalalaw.blogg.se   men jag lovar att jag ska blogga här också   den gjorde jag mässt för att kunna förstå mig på hur jag skulle kunna göra hennes men sen så var det svårt att villa ta bort den så den blir nog också kvar men det spelar ju inte så stor roll.


heejdåe!!

Presentation


hejhej ni får ställa hur många frågor ni vill jag blir bara glaad :) och kommentera gärna

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vilken av twilight böckerna är bäst???
 om jag kunde drömma
 när jag hör din röst
 ljudet av ditt hjärta
 så länge vi båda andas

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

lite blandat

bilder

Bilder

Bilder

               ehehe söööt


Skapa flashcards