zanzel

Alla inlägg under november 2011

Av sanna - 30 november 2011 19:58

hejhej har har nyss ätit pepparkakor och  sötglögg men sötglöggen är lite för söt menmen det var iaf ätte gott;)

mumms;)

idag har det varit en helt vanli dag typ  så det finns ite så mke att skriva men jag ska nog gå och duscha nu hejdåå

   ehehehh hahah   en ganska gammal bilde(jag hos edit i sorsele)

Av sanna - 23 november 2011 19:29

hehe  bara råkade!!!! 



det var så att som vanligt så  väckte mamma mej kl halv 7 eller ja typ och  i dag så sa jag att jag var vaken   så jag klev upp och  tog påmej kläderna men märkteatt det var kallt så jag la mej under täckt igen baraen ''liten stund''

men sen vanade jag kl 10,10 och  baah neeeeeeej mst skynda mej så jag sprang och ringde våran granne och frågade om han  kunde skjutsa mej och han skrattad oc svarade ja! jaag vart glad för hjälpen men ksk skulle  jag ringa mamma och säga att om et står att jag  varit frånvaro så var det för att jag var trött o för  sov mej hehe  å jag ringde mamma och hon bara skrattade o sa hahaha så går det när man lägger sej för sent  och sover för lite   antar att hon hade rätt (den här gången iaf)

men sen när jag kom till skolanså var det typ somen vanlig dag förutom att vi skulle se en film *slumdog millionaire* men  fick inte det.men iallafall  nuska jag plugga till no och spanska prov till på torsdag o fredag ;)

Av sanna - 15 november 2011 14:48

usch!!!!!!  då var man sjuk!!!     asså det suger att vara ensam hemma och baraha det jobbigt   menmen   klarar mej  nog      fick inte i mej ngt  att äta  så jag tog och gjorde ägg och obóy(stavning)      och ja det gjick facktist och äTA!!  nu så har  jag legai sängen med lillsötissen(våran hund Ronja)    men jag tror  att hon mest varute efter maten men        asså ja har inte  så mke att skriva om men   vill bli frisk nuuu!!!!!

hejdå kram:)


Av sanna - 1 november 2011 12:48

ahhahahah asså usch i går kl 17,15 klev jag inn i bussen på umeå busstation det tog ungefär 1½h  tills jag var i lycksele sen så for  den vidare till storuman där jag fick byta buss till en som var lite  sen och sen  så  kom den   T-slut(klagastavning!!)  då vare bara 1 h kvar tills jag  var framme i SORSE där mötte Edit,Alina mej och vi for hem och lämnade Alina hos henne oc sen forvi hem t Edit och  såg på 
EASY A  och gjorde POP CORN  och saft men edit råkade spilla ut  ett  glas saft på golet!!haha inte skils menmen  sen somnade vi och ...ja

idag: så vaknade vi och åt  frukost och planrade typ vad vi skulle göra i dag;)  och nu sitter vi vid datorn och ska snart i väg och kolla på en POTATIIS berättar mer sen;)))))hejdååå;)

Presentation


hejhej ni får ställa hur många frågor ni vill jag blir bara glaad :) och kommentera gärna

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vilken av twilight böckerna är bäst???
 om jag kunde drömma
 när jag hör din röst
 ljudet av ditt hjärta
 så länge vi båda andas

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

lite blandat

bilder

Bilder

Bilder

               ehehe söööt


Skapa flashcards