zanzel

Alla inlägg under oktober 2011

Av sanna - 8 oktober 2011 21:45

hahaha har sett fongarna på fårtet för en stundsen  och under reklamen så for jag och mamma ut med ronja(min/våran hund) och då såg inte jag en plog pinne som var vid diket så när jag skulle hoppa över ifrån åkern när jag busade med ronja såhoppade jag rakt in i detså nu kommer jag att få en bula och har ett stort blåmäske på knäet:(hhhahaha jag  har skils!!!!  menmenjag klarar mej nog hahaah klarar inte av attsluta skratta :):):):):D hahah menmen ska typ se film nu vet inte riktigt vare e för film men men det får vi nog reda på snart ksk loggar innan jag somnar åxå hejdå :)KRAmmmmmmiZZZ

Av sanna - 4 oktober 2011 21:26

idag eller i mrrn om ni läser aja iaf så ska jag och min klass 7 m fara och sjunga med ngt afrikanskt band vet inte vad det e men men aja vi får se och jag bloggar mer sen hejdå

Presentation


hejhej ni får ställa hur många frågor ni vill jag blir bara glaad :) och kommentera gärna

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vilken av twilight böckerna är bäst???
 om jag kunde drömma
 när jag hör din röst
 ljudet av ditt hjärta
 så länge vi båda andas

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

lite blandat

bilder

Bilder

Bilder

               ehehe söööt


Skapa flashcards