zanzel

Alla inlägg under april 2011

Av sanna - 29 april 2011 12:54

chaa cha      !!!!    jippi i dag får vi ha data rast:]

varför kan man inte ha det varge dag heheheheh.....







men snart slutar vi och då så far jag till stan och träffar ellen, jullan  och någgra andra som jag typ intä  vet vad dom heter hehehe      och då ska jag lägga ut mer bilder (lovar )





  

Av sanna - 19 april 2011 21:01

heej jippi nu är det påsklov jippi...

i fredags så for jag in till stan med några kompisar prån tc(tegs central) en skola och vi hade jätte kul  och sen när jag kom hem så packade jag bara och sen så for jag i väg på kalas hos en tjej och vi for å bowlade (jag vann i vårt lag   och en tjej som heter emma vann i lag nr 2)   sen så sov vi över där och på lördag så for ¨jag och min familjtill min moster och fikade eftersom att dom fyllt år (kuul)

sen så for vi hem och började laga mat för att vi skulle ha gäster (:):):))'

det var jätte kul     och på söndag så for jag till min pappa på teg och träffade dom och var med mina två små bröder    det var oxå jätte kul och sen vid kl 4 tiden så ringde en kompis och då for jag till henne och sov över där vi hade jätte kul   och dagen efter asså måndag  så for **jag,ellen,jullan,jessica,anna-sara alexandra,anna och karin och tp några andra på stan vi hade jätte kul    sen så for jag och ellen hem till henne och jg sov över en dag till och då så for jag och ellen cyklande till röbäck och köpte glass och dricka sen så for vi hem till henne iggen och tp satt vid datorn och nu så är jag hemma i gen och i morgon ska jag till teg igen för att träffa mina bröder :)


krahamh :)         

Av sanna - 5 april 2011 14:03

heej   just nu sitter jag och äter en subway maacka och kaka mmm   jätte gått

i dag så har jag varit inne på lagret och grejjsat fram till lunch

och nu så sitter jag på mammas plats i kassan hihihih     efter som att mamma sitter och fikar i fika rummet så kan man ju passa på att blogga :) tihii    me ja  nu så kommer typ mamma igen så jah måste nog typ börja  jobba nu igen tihii



asså hahahah jag hatar att säga tihii men det e ju så kul att skriva   tihii

okey jag ska sluta nu    hejdå




kram !!

Av sanna - 4 april 2011 11:52

Heej   just nu är jag på mammas jobb och praoar (kul)


jag har nyss kommit till baka efter lunch 

jag,mamma och pappa for till ULLAS och åt mackor   och sen fick jag ta med mig några kakor mmm

men nu måste jag fortsätta att jobba


men här kommer lite gammla bilder



                        


     


kram :)

Av sanna - 2 april 2011 13:52

heej  i kväll ska jag och några andra som spelar i ett band      spela upp vad vi har tränat på     * kul  *                                      kl 14:35 ska vi träna en siste gång innan  i kväll det ska bli jätte  kul  

men nu har jag inte något mer att säga    så hejdå





kram      

Presentation


hejhej ni får ställa hur många frågor ni vill jag blir bara glaad :) och kommentera gärna

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vilken av twilight böckerna är bäst???
 om jag kunde drömma
 när jag hör din röst
 ljudet av ditt hjärta
 så länge vi båda andas

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

lite blandat

bilder

Bilder

Bilder

               ehehe söööt


Skapa flashcards