zanzel

Alla inlägg under januari 2011

Av sanna - 31 januari 2011 18:07

nu äntligen får vi vara i våra ny renoverade klassrum   eller i morgon får vi det.

Det är så att dom håller på med att renovera min/våran skola  dom började att renovera lågstadiet och dagis och sen har dom börjat med våran skola(gula, mellanstadiet ).

vi har våra klass rum på över våningen och massa annat som jag inte riktigt vet vad det är!!!

men nu så har dom börjat att renovera eller för några månader/veckor sen efter som att dom är klar nu så nu fick vi bära upp bänkarna och stolarna igen(jobbigt)  

man var helt slut efter att ha flyttat tillbaka 47bänkar och 47 stolar det hade gärna  fått vara mer än bara vissa som hjälpte till men jaa nu är vi klar och jkag sitter hemma och gör läxan. Men i morgon då  ska vi äntligen få vara på över  våningen i gen och då börjar dom där  nere (det vart jätte fint i klass rummet  efter att det var färdigt och det vart mycket större  eller det kanske bara verkade så  efter som att det inte var så mycket bänkar där inne   fast nu är det fult av bänkar igen och i morgon så  eller ja  då ska vi ha lektioner uppe.  


kram  från galningen (jag )  






Av sanna - 29 januari 2011 19:06

heej i fredags var jag hos frisören och blekte mitt hår (  ) och det tog 2timmar och 30 minuter att få det klart.

När ´jag var klar  ringde jag mamma så att hon kunde hämta mig och då for jag direkt till min kompis för att sova över(kul) (  )det har varit super kul 

att sova hos henne. just nu sitter jag och gör ingen ting (tråkigt)



KRAM  hahhahaha bara skoja  jag är super glad

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejhej ni får ställa hur många frågor ni vill jag blir bara glaad :) och kommentera gärna

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vilken av twilight böckerna är bäst???
 om jag kunde drömma
 när jag hör din röst
 ljudet av ditt hjärta
 så länge vi båda andas

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

lite blandat

bilder

Bilder

Bilder

               ehehe söööt


Skapa flashcards