zanzel

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av sanna - 12 januari 2012 18:29

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

 

var jätte liten så jag  vet ju inte

 

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

 

gick på kryckor (från typ januari till början av augusti)

 

3) FEM SNACKS DU GILLAR?

 

Godis,poppcorn,pringles,vissa chips

 

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?

 

someone like you,rolling in the deep,set fire to the rain,calefonia king bed, Hot'n cold och massa fler typ

 

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?

 fara utomlans,köpa en pool fixa större rum,ny  telefon,ny dator,köpa massa saker(bastu,bubbelpooler och sånt)

 

6) FEM DÅLIGA VANOR?

 

aldrig hungrig på morgonen,hatar engelska och vill inte göra den men måste så  jag blir sur kommer inte på nåmer

 

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?

 

spela fotboll,fridrott,innebandy,fota,sitta vi datorn,va på stan med kompisar

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?

 

uggs,mormorklänningar,läppstift,kalssonger,

 

 

9) FEM FAVORITLEKSAKER?

 

hmm leksaker?(men  typ datorn,mobilen,kameran, ochsååå

 

10) Tio PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:

 dom somläser bloggen och har en bloggsjälv;)

:)

Av sanna - 12 januari 2012 17:01

jippie har bytt rum med brorsan;)....gillar att jag satt upp  aficher(stavning) på hela väggen som förut hade dinosarier på     heheheheeheheheh märker att bilderna inte är så bra men  skitsamma


//kraaaamz  

Presentation


hejhej ni får ställa hur många frågor ni vill jag blir bara glaad :) och kommentera gärna

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vilken av twilight böckerna är bäst???
 om jag kunde drömma
 när jag hör din röst
 ljudet av ditt hjärta
 så länge vi båda andas

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

lite blandat

bilder

Bilder

Bilder

               ehehe söööt


Skapa flashcards