zanzel

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av sanna - 11 juli 2011 23:52

hejhej idag så skjutsade pappa in mej till tavelsjö med moppen...  där träffade jag

Felicia och Wilma på affären dom skulle ha picknickjag följde med dom en bit och sen så fortsatte jag att vara med dom.vi gjorde en smulpaj mmmmh  den var jätte god sen så for vi och skulle klappa max kanin men wilma och felicia vågade inte så då gick vi till hannez istället och började snacka med han och wiliam sen så kom pappa och hämtade mej igen för att vi skulle äta middag (blodpudding,bacon och sallad)

sen så kom min farfar och  hanns fru Gertrud..vi hade gjort kaffe och  tagit fram¨kakor om vi skulle fika... sen så skjutsade pappa in mej till tavelsjö igen och då for jag direkt till wilma sen så for jag,wilmaoch felicia hem till hannez och skulle hoppa studsmatta(han har världens bästa studsmatta) och sen så kom hannez och max dit och va med oss sen så kom oxxå linus (max storebror) och sen så hoppade typ alla vi sem efter en liten stnd så kom ella och elin oxxå dit och då for alla vi bort till ngn grillsak. sen så for vi in till max och var där en liten stund sen så for alla tjejer hem oh jag följde med ella en bit och sen så kom vi på att hennes kattunge ozzy (vet inte hur han stavar namnet men) och då fick vi fara till baka till hannez/max och leta för att ozzy..(stavning) hade följt med oss dit   sen så hittade vi honnom och for hem... nu så är jag hemma och ska snart gå och lägga mej  ...

Kram   :) ksk kommeer bilder i mrrn :) HEJDÅÅ :)) 

Av sanna - 11 juli 2011 01:01

hej asså förlååt förlååt har lixxom typ inte haft tid att blogga men nu får ni ett inlägg

idag så har jag varit och badat på sunlinska med  felicia  wilma  elin  ella  alexsandra

sen så for jag ,felicia och wilma hem till wilma och typ va med varran sen så for felicia hem och jag och wila for ner till afären där pratade jag  med Wiliam och emma och evelina (hon som jobbade) låste alla dörrar och wilma var kvar där inne vi  skrattade och sen sa evelina:oppsansa var du kva...

vi skrattade ännu mer  sen så for jag ner till skolan och där träffade jag massta mäniskor( jag känner dom)(det  var mina mostrar och deras kompisar)

vi spelade brännboll   mitt lag vann :)  sen så for jag till ella och var me henne och nu så är jag hemma och är inne på msn    och ska  typ gå och lägga mej nu '


hejdåå bloggar mer i mrrn    ni kan kolla på min andra blogg www.lalalaw.blogg.se

och min kompis www.feliziasblogg.blogg.se  


Hejdåå :)

Presentation


hejhej ni får ställa hur många frågor ni vill jag blir bara glaad :) och kommentera gärna

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vilken av twilight böckerna är bäst???
 om jag kunde drömma
 när jag hör din röst
 ljudet av ditt hjärta
 så länge vi båda andas

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

lite blandat

bilder

Bilder

Bilder

               ehehe söööt


Skapa flashcards