zanzel

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av sanna - 24 mars 2011 20:43

hello!!!!!


i dag så har vi haft slöjd och teknik på skolan 



* på slöjden gör jag en skål i typ nån metall eller något annat hårt( hihihih jag vet typ inte vad jag holler på med det känns ju bra). men efter som att jag måste droppa med ögondroppar så att min pupill växer och blir jätte stor så ser jag inte mycket   men spelaroll:) 

*och på tekniken så gör vi bilar som ska rulla så långt som möjligt med bara en lite råttfälla .        och sen så åkte jag hem med bussen och när jag skulle gå från fär bussen stannar och hem till mig  så blåste det och snöade jätte mycket så att man nästan inte kunde stå rakt på vägen men när jag hade kommit hem så satte jag mig vid datorn och var inne på fb*facebook*och sen fikade jag



nu kommer jag inte på något mer att säga

krahm :)  //:)

Presentation


hejhej ni får ställa hur många frågor ni vill jag blir bara glaad :) och kommentera gärna

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vilken av twilight böckerna är bäst???
 om jag kunde drömma
 när jag hör din röst
 ljudet av ditt hjärta
 så länge vi båda andas

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

lite blandat

bilder

Bilder

Bilder

               ehehe söööt


Skapa flashcards