zanzel

Alla inlägg under februari 2011

Av sanna - 10 februari 2011 17:47

heej nu har jag äntligen blivit frisk!!  och då så måste man ju vara på skolan igen (inte lika kul) men ajaa vi skulle ha haft slöjd och teknik men våran lärare skulle gå tidigt. såvi hade fråge sport i stället fyra lag 2  kill lag och 2 tjej lag tyvärr så vann ena kill laget men ajaa dom sa att vi inte skulle  kunna en fråga om datoreer men båda tjej lagen fick alla rätt och inga av killarna hade rätt så dom vart       ÄGDAAAAAAAAAAAAA som man säger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 





kram!!!

Av sanna - 6 februari 2011 19:44

heej jag har fortfarande lite feber och hostar och är hes derför så ska jag inte  vara på skolan i morgon   men på tisdag ska jag nog det men jag är inte riktigt säker efter som att jag har lite feber så måste jag ju vara helt frisk innan jag kan vara  där igen!!       i dag fyllde ju min lilla syster 9 år och hon fick en bär bar dvd spelare,örhängen,ett bad lakan och som vanligt så måste man ju äta tårta  när någon fyller år. Alla andra år har vi  köpta tårtor men efter som att jag inte tål mjölk  så  kan vi inte köpa någon för att dom har mjölk i sig.

Av sanna - 5 februari 2011 15:38


Imorgon så fyller min lilla syster år och derför så ska vi ha gäster i kväll    


  vi ska äta tacos det ska bli super gott !!!!!!!



Av sanna - 4 februari 2011 14:03

heej just nu har min feber gått ner lite men jag är fort farande så hes så att jag inte kan prata. jag anstränger mig jätte mycket för att få fram ett ord!!  


kram

Av sanna - 3 februari 2011 18:07

heej tyvärr så kommer jag nog inte kunna blogga på en stund  



jag har 38 grader feber och kan inte prata jag får nästan inte fram ett ord så hes är jag.  och jag orkar ingenting !!!! men jag hoppas att det snart går över.

Det so är mest störande är att jag inte kan prata det bara bränner i halsen 


Kram   

Presentation


hejhej ni får ställa hur många frågor ni vill jag blir bara glaad :) och kommentera gärna

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vilken av twilight böckerna är bäst???
 om jag kunde drömma
 när jag hör din röst
 ljudet av ditt hjärta
 så länge vi båda andas

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

lite blandat

bilder

Bilder

Bilder

               ehehe söööt


Skapa flashcards